The Company - Baka Ikaw


Check out the newest and hottest OPM song today - Baka Ikaw  by The Company.

OPM Hit Baka Ikaw  Lyrics is now available at this moment.


"Baka Ikaw" lyrics


Hinihintay sa buhay ko isang magmamahal

Ngunit habang hinihintay lalong tumatagal
Malapit nang mapagod ang puso kong ito
Pero teka sandali lang may sasabihin ako sa'yo

Hindi kaya ikaw baka ikaw na nga

Meron ka bang naramdaman
Akala koy wala
Parang ngayon sa tingin ko
Sa kilos mo't galaw
Siguro nga ikaw na yon
Ano kaya? ikaw ba yon?
Siguro nga? ano kaya? baka ikaw

Pag hindi hinahanap saka dumarating

Ganon ba ang pag-ibig di ko lang to napansin
Nariyan ka lang pala pinagod pa'ng puso ko
Pero teka sandali lang may sasabihin ako sa'yo

...Siguro nga ikaw na yon

Ano kaya? ikaw ba yon?

Siguro nga? ano kaya? baka ikaw

Feel free to share the music video of this Original Pinoy Music!
Hits, The Company, Latest OPM Songs, Lyrics, Baka Ikaw , Music Video, Official Music Video, OPM, OPM Song, Original Pinoy Music, Top 10 OPM, Top10,
The Company - Baka Ikaw  Music is also available here in "Latest OPM Hits"
The Company - Baka Ikaw (Official Music Video)

Official music video of "Baka Ikaw" from the Asia's premiere vocal group, The CompanY. This song is included in their album "Storybook" released by Viva Records. 
Share this article :

Subscribe

Subscribe by Entering your email address

and to receive updates to your favorite band/artist:


Advertisement

 
Copyright © 2013. Latest OPM Hits - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger